Η ΑΑΔΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ-ΑΡΧΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ... ΓΙΑ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ...

 


Η ΑΑΔΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ-ΑΡΧΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ... ΓΙΑ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ...



ΠΙΤΣΙΛΗΣ-ΑΑΔΕ
ΠΙΣΤΙΛΗΣ-ΑΑΔΕ-ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ


ΓΡΑΦΕΙ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ*

 Η ΑΑΔΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ-ΑΡΧΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ .... ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ... 

ΑΥΤΗ Η ΑΡΧΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΚΑΙ 5ΜΕΛΕΣ ΔΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΩΣΑΝΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΜ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΑΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΘΕΣΜΟ, ΓΝΩΜΟΔΟΤΕΙ ΕΠΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ... ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΑΔΕ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΓΙΩΡΓΟ ΠΙΤΣΙΛΗ.... 

ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟ 2016 ΜΕ ΤΟΝ 

Στη «σέντρα» οι μέτοχοι εταιρειών για μαύρο χρήμα

Στην ειδική εφαρμογή, που θα καταχωρηθούν τα στοιχεία 440.000 εταιρειών θα έχουν πρόσβαση οι Αρχές (σ.σ. ΑΑΔΕ) για την καταπολέμηση του ξεπλύματος μαύρου χρήματος, αλλά και οι απλοί πολίτες

 sofokleousin.gr 04 Μαρτίου 2020

Στη «σέντρα» βγαίνουν τελικά οι μέτοχοι των εταιρειών, καθώς ξανάνοιξε η σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή από μια παύση, περίπου τεσσάρων μηνών.

Έτσι, όλες οι εταιρείες, οφείλουν να καταχωρίσουν τα στοιχείων των μετόχων τους στην ειδική εφαρμογή, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλες οι διωκτικές αρχές για την καταπολέμηση του ξεπλύματος μαύρου χρήματος, αλλά και οι απλοί πολίτες όταν έχουν την υποψία, ότι μέσω κάποιας εταιρείας διακινείται «μαύρο χρήμα» ή είναι μπλεγμένο κάποιος μέτοχος της εταιρείας.

Μάλιστα, όταν υπάρχουν αναζητήσεις από απλούς πολίτες, για το όνομά τους, οι μέτοχοι θα ενημερώνονται, ότι κάποιος αναζήτησε πληροφορίες γι αυτούς, ενώ αντίθετα δεν θα ενημερώνονται εάν τους «ψάχνουν» οι Αρχές για τη δίωξη του μαύρου χρήματος.

Η παραγωγική λειτουργία της εφαρμογής του Κεντρικού Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων, ξεκίνησε ξανά από την Τρίτη, 3 Μαρτίου (αφού είχει κλείσει από τις 22 Νοεμβρίου 2019) και θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι την 1η Μαΐου, για όλες τις κατηγορίες των υπόχρεων, ανεξάρτητα από τη νομική μορφή.

Οι υπόχρεες εταιρείες ανέρχονται σε περίπου 440.000 και όποια εταιρεία δεν καταχωρίσει τα στοιχεία των πραγματικών δικαιούχων, μπλοκάρεται η χορήγηση αποδεικτικού έκδοσης φορολογικής ενημερότητας και της επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ το οποίο διπλασιάζεται σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ή υποτροπής.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2015/849/ΕΕ (4η Οδηγία για το ξέπλυμα χρήματος) σχετικά με την πρόληψη της χρησιμοποίησης του χρηματοπιστωτικού συστήματος για τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή για τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, όλα τα νομικά πρόσωπα και οι νομικές οντότητες θα πρέπει να καταχωρίζουν τα στοιχεία των πραγματικών δικαιούχων τους σε Κεντρικό Μητρώο που τηρείται από τα κράτη μέλη της ΕΕ.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε τόσο για το Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων όσο και εν γένει για την 4η Οδηγία για το Ξ/Χ, Χ/Τ στον αντίστοιχο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Ποιοί είναι υπόχρεοι

Υπόχρεοι καταχώρισης των ως άνω στοιχείων είναι οι εμπορικές επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων θυγατρικών εταιρειών ή υποκαταστημάτων ημεδαπών ή αλλοδαπών εταιρειών με πραγματικό δικαιούχο εισηγμένη εταιρεία στην Ελλάδα ή την αλλοδαπή, ναυτικές-ναυτιλιακές εταιρείες, αστικές επαγγελματικές εταιρείες, οντότητες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρακαταπιστεύματα, συνεταιρισμοί, και εταιρείες που βρίσκονται σε πτώχευσηεκκαθάριση ενώ οι εισηγμένες εταιρείες σε ρυθμισμένη αγορά ή Πολυμερή Μηχανισμό Διαπραγμάτευσης που λειτουργεί στην Ελλάδα καταχωρίζονται αυτόματα στο Κεντρικό Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων, μέσω σύνδεσης του Κεντρικού Αποθετηρίου Αξιών με τη ΓΓΠΣ.

Ως πραγματικός  δικαιούχος ορίζεται το μέλος Δ.Σ., δ/νων σύμβουλος, εντεταλμένος σύμβουλος, διοικητής, γενικός δ/ντής, δ/ντής, άλλο πρόσωπο εντεταλμένο είτε άμεσα από το νόμο είτε από ιδιωτική βούληση είτε με δικαστική απόφαση στη διοίκηση, διαχείριση ή εκπροσώπηση της εταιρείας, εταίρος, μέτοχος, άλλη ιδιότητα.

Πού αποσκοπεί

Σκοπός του Κεντρικού Μητρώου είναι η άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τον πραγματικό δικαιούχο, στο πλαίσιο της διαφάνειας των εταιρικών οντοτήτων και των παρεμφερών νομικών μορφωμάτων, με στόχο την πρόληψη και την καταπολέμηση της χρησιμοποίησής τους για ξέπλυμα χρήματος και χρηματοδότηση της τρομοκρατίας.

Επίσης, στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι η διασύνδεση των εθνικών Μητρώων Πραγματικών Δικαιούχων μέσω της ευρωπαϊκής κεντρικής πλατφόρμας έως τις 10 Μαρτίου 2021.

Ποια στοιχεία βλέπει το κοινό

Οι πληροφορίες των πραγματικών δικαιούχων που τίθενται στη διάθεση του κοινού αφορούν αυστηρά στη σφαίρα της οικονομικής τους δραστηριότητας.

Συγκεκριμένα, η πρόσβαση του κοινού στο Κεντρικό Μητρώο είναι ελεύθερη μόνο ως προς τα στοιχεία που αφορούν στο ονοματεπώνυμο, την υπηκοότητα και το είδος και την έκταση των δικαιωμάτων που κατέχουν οι πραγματικοί δικαιούχοι, προκειμένου να αποφευχθεί η έκθεση του πραγματικού δικαιούχου σε κίνδυνο εξαπάτησης, απαγωγής, εκβιασμού, βίας ή εκφοβισμού και να επιτευχθεί η προστασία του αν είναι ανήλικος ή με άλλον τρόπο ανίκανος προς δικαιοπραξία.

Επιπλέον, οι υπόχρεοι καταχώρισης ενημερώνονται αυτόματα για τις αναζητήσεις που έγιναν για αυτούς από φυσικά πρόσωπα. Οι υπόχρεοι καταχώρισης δεν ενημερώνονται για αναζητήσεις που διενεργούνται από τις ελεγκτικές αρχές, τις αρμόδιες αρχές.

Τα δεδομένα, τα οποία έχουν καταγραφεί, αποθηκευτεί και αναπαραχθεί με οποιοδήποτε τρόπο, τηρούνται online για 5 έτη.

Μετά την 5ετία παραμένουν στη βάση δεδομένων που τηρείται στη Γ.Γ.Π.Σ. σύμφωνα με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Πραγματικός δικαιούχος θεωρείται το φυσικό ή τα φυσικά πρόσωπα στα οποία πραγματικά ανήκει ή τα οποία πραγματικά ελέγχουν μία εταιρική οντότητα.

Η εξακρίβωση και ο έλεγχος της ταυτότητας των πραγματικών δικαιούχων επεκτείνεται, κατά περίπτωση, σε νομικές οντότητες που κατέσχουν άλλες οντότητες.

Σκοπός είναι να αναζητηθεί και εντοπιστεί το φυσικό πρόσωπο το οποίο τελικά ασκεί έλεγχο μέσω ιδιοκτησίας ή με άλλο τρόπο ενός νομικού προσώπου.

Ο έλεγχος με άλλα μέσα μπορεί να περιλαμβάνει τα κριτήρια ελέγχου που χρησιμοποιούνται για την κατάρτιση των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων, όπως μέσω (εξωεταιρικής) συμφωνίας μετόχων, της άσκησης δεσπόζουσας επιρροής ή της εξουσίας διορισμού ανώτερων διοικητικών στελεχών.

Ενδείξεις ελέγχου της εταιρείας αποτελούν μεταξύ άλλων:

  • Η κατοχή ποσοστού μετοχών άνω του 25% ή ιδιοκτησιακού δικαιώματος άνω του 25% μιας εταιρείας από φυσικό πρόσωπο.
  • Η κατοχή ποσοστού μετοχών άνω του 25% ή ιδιοκτησιακού δικαιώματος άνω του 25% μιας εταιρείας από άλλη εταιρεία, ο έλεγχος της οποίας ασκείται από φυσικό ή φυσικά πρόσωπα ή από περισσότερες εταιρείες που ελέγχονται από το ίδιο ή τα ίδια φυσικά πρόσωπα.
  • Εάν μία μητρική οντότητα έχει την πλειοψηφία των δικαιωμάτων ψήφου των μετοχών, εταίρων ή μελών μίας άλλης οντότητας (θυγατρική).
  • Εάν μία μητρική οντότητα  έχει το δικαίωμα να διορίζει ή να παύει την πλειοψηφία των μελών του διοικητικού, διαχειριστικού ή εποπτικού οργάνου της άλλης οντότητας (θυγατρική οντότητα) και είναι ταυτόχρονα μέτοχος, εταίρος ή μέλος αυτής της οντότητας και να ασκεί κυριαρχική επιρροή στην άλλη οντότητα (θυγατρική οντότητα), της οποίας είναι μέτοχος, εταίρος ή μέλος, είτε βάσει σύμβασης που έχει συνάψει με την οντότητα αυτή είτε βάσει πρόβλεψης του ιδρυτικού εγγράφου ή του καταστατικού της.

ΠΗΓΗ: sofokleousin.gr 04 Μαρτίου 2020


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: 


Ν.4389/2016- ΑΑΔΕ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΥΝΕΡΓΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΦΑΝΕΣ ΑΥΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΡΧΕΤΑΙ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
 

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40  δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

 



ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ, Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!


*ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΤΗΛ. 6993013015